Продавець "MaxiLight" магазин світлотехніки розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2577 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

MaxiLight Магазин світлотехніки
+380 (68) 900-79-92
+380 (96) 127-89-00
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення згідно із Законом «Про захист прав споживачів» Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. УМОВИ ГАРАНТІЇ. В оголошеннях компанії вказані гарантійні терміни на товар (якщо цей товар підлягає гарантійному обслуговуванню), а також умови гарантійного обслуговування/заміни. Для здійснення гарантійного обслуговування/заміни необхідні: • документ, що підтверджує покупку (товарна накладна/товарний чек або назвати номер замовлення); • повна комплектація товару (упаковка, сам товар. Якщо товар комплектується додатковими деталями, то обов'язково також наявність даних компонентів). УВАГА! Усі витрати, що стосуються гарантійного обміну або повернення товару, лягають на ПОКУПЦЯ: упаковка, транспортні витрати в обидві сторони.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner