Продавець "MaxiLight" магазин світлотехніки розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2382 відгуків
MaxiLight Магазин світлотехніки
+380 (68) 900-79-92
+380 (96) 127-89-00
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаПісляплата можлива по передоплаті на карту суми, яка покриє транспортні витрати в разі не явки покупця за товаром.
  • Доставка по м. ЗапоріжжяБезкоштовноДоставка по м. Запоріжжя (тільки ЛІВИЙ берег) за попередньою домовленістю з менеджером.
  • Магазини RozetkaВідправлення замовлень у точки видачі Rozetka здійснюється протягом 2-3 робочих днів з моменту замовлення. Доставка до пунктів видачі ROZETKA є БЕЗКОШТОВНОЮ і діє для замовлень довша сторона яких не більше 120 см, наступна за розміром не більше 80 см, кожна інша не більше 40 см, об’ємна вага відправлення не повинна перевищувати 30кг.
  • Meest ПОШТА
  • УкрпоштаДоставка "Укрпошта" (до 70 см.)протягом 3 - 5 рабочіх днів, тільки по 100% ПЕРЕДПЛАТІ за замовлення!!!

Способи оплати

  • Пром-оплатаПром-оплата — безпечний спосіб оплати замовлень на Prom.ua. При оформленні замовлення Покупець відразу оплачує 100% його вартості банку-посереднику Prom.ua. А гроші перераховуються на рахунок Продавця через 24 години після того, як Покупець огляне і забере посилку у відділенні пошти.
  • Післяплата
  • На карту ПриватБанк / МонобанкПовна оплата замовлення на карту ПриватБанк або Монобанк
  • Наложенный платеж С ЧАСТИЧНОЙ ПРЕДОПЛАТОЙЧастичная предоплата на карту (сумма, которая покроет транспортные расходы в 2 стороны в случае неявки покупателя за товаром) + оставшаяся сумма наложенным платежом.
  • Оплата за реквізитамиРеквізити для оплати: Гречева О.П ПРИВАТБАНК UA 773133990000026000000204207 Призначення: за товар

Гарантія:

В оголошеннях компанії вказані гарантійні терміни на товар (якщо цей товар підлягає гарантійному обслуговуванню), а також умови гарантійного обслуговування/заміни. Для здійснення гарантійного обслуговування/заміни необхідні: • документ, що підтверджує покупку (товарна накладна/товарний чек або назвати номер замовлення); • повна комплектація товару (упаковка, сам товар. Якщо товар комплектується додатковими деталями, то обов'язково також наявність даних компонентів).
УВАГА! Усі витрати, що стосуються гарантійного обміну або повернення товару, лягають на ПОКУПЦЯ: упаковка, транспортні витрати в обидві сторони.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner